V letu (2020/21) smo zaradi Covid 19 situacije poiskali primerne načine za izvedbo konferenc, dogodkov. Najpogostejša oblika so takoimenovani hibridni dogodki, ki poleg spletnega prenosa (streaming) vključujejo interaktivnost med udeleženci v dvorani in tistimi, ki so online na spletu. Prav tako se predavatelji lahko oglašajo od koderkoli.
Več75% vseh videov produciranih v zadnjem letu je krajša od 2 minut. Videe krajše od 90 sekund si bo v celoti ogledalo 59%, videe nad 30 minut pa le 14%. Pri daljših videih je zelo pomembno, da najpomembnejše informacije povemo v prvem delu videa. Pri vsebinah, ki so po naravi daljše, pa je priporočljivo načrtovati več videov.
VečZaradi kompleksnosti videa je zelo pomembno, da se na produkcijo oz. snemanje videa dobro pripravimo in obenem izberemo izkušeno video produkcijo. Z dobro pripravo lahko optimiziramo stroške snemanja videa oz. video produkcije. Prvi korak naročnika je, da pripravi ustrezne napotke - izhodišča video produkciji.
VečRezultat produkcije video materiala, ki smo ga naredili za uporabo na tiskovni konferenci in ga je naročnik predal vsem medijskim hišam je bila objava posnetkov na RTV SLO 1, KANAL A, POP TV. Vsi našteti mediji so posnet material prikazali dodatno ob svojih posnetkih / intervjujih.
VečVideo je najmočnejše orodje za izdelavo vsebin na internetu. Prav tako lahko bistveno izboljša vašo prepoznavnost na spletu, tako da bo vaša spletna stran med prvimi zadetki na Googlu! Še tako dober videa pa ne bo našel gledalcev, če ne upoštevate osnovnih zakonitosti SEO za video.
VečKarierni centri Univerze v Ljubljani so naročili dva predstavitvena videa, oziroma animaciji. Prvi je namenjen študentom, drugi delodajalcem. Animaciji sta lep primer, kako lahko z relativno majhnim proračunom naredite vsebinsko bogato predstavitev in tako učinkovito komunicirate s strankami.
Več