Video je zagotovo najboljši način da pritegnete pozornost in sporočite kar želite. Pritegne, ima takojšen učinek in je lahko emocionalen.

Narediti video, ki spreminja poglede ali navade in vpliva na gledalca, pomeni delati bolje in narediti več, kot drugi. Gre za to da razumeš kako razmišlja gledalec in ga spremeniš v kupca. To naredite z uporabo video strategij in kreativnostjo skozi ves produkcijski proces.

Naše storitve obsegajo celovit pristop od svetovanja, strategije in kreativne zasnove do izdelave scenarija in priprave na video produkcijo. Ko skupaj s stranko vemo kaj so naši cilji izvedemo pripravo na video produkcijo in snemanje. V postprodukciji montiramo video, animiramo, dizajniramo, izberemo in posnamemo spikerja (tudi tuje jezične) in končni video zapakiramo za TV postaje, za vašo spletno stran, za Facebook profil, YouTube ali kakšen drug kanal. Poleg izdelave posameznega videa se lahko dogovorimo tudi o strategiji digitalnega video marketinga oziroma, kako na dolgi rok ponuditi vašim strankam kvalitetne video vsebine.

Kreativa in pisanje scenarijev

Video produkcija se začne pri ideji in besedilu. Pogoj za dobro kreativo je timsko delo, med naročnikom in video produkcijo. Povejte kakšni so vaši cilji in vaše možnosti. Skupaj bomo prišli do ideje in izdelka - videa. Dobro besedilo ali scenarij je temelj vsake video produkcije, zato si je vredno v začetku vzeti nekaj časa, da bo video učinkovit.

Preprodukcija

Pri vsaki video produkciji je pomembna priprava, kar pomeni: katere avtorje bomo izbrali, kdo bo napisal scenarij, kdo režiral, kako bomo posneli in kaj bomo snemali. Ogled terena, pogovor z naročnikom, izbira statistov ali igralcev, scenografija, rekviziti,…. Dobra priprava zagotavlja tekoče snemanje in produkcijo videa.

Organizacija snemanj

Pred snemanjem moramo organizirati snemalno ekipo, opremo, prostore, ljudi, vreme ;) …. Ker so vsa snemanja ponavadi enkratni dogodki in se ne ponavljajo vsak dan, je potrebno skrbno premisliti, da bo snemanje potekalo brez zapletov in nevšečnosti. Izkušnje nam pomagajo, da lahko predvidimo, kaj vse bi se lahko zgodilo, za vsak slučaj pa imamo še plan B.

Video snemanje

Organiziramo vse vrste snemanj, z eno kamero, več kamerami, iz zraka, prenose v živo, snemamo tonsko, snemamo v gibanju, s snemalno roko, sliderji, gimbali, steadycamom,.. V lastnem studiu snemamo tudi na chromakey ali druga izbrana ozadja. Največ dva modela naenkrat. Lahko tudi tonsko, ker je primerno opremljeno.

Postprodukcija

Imamo posnet material, sledi montaža video materiala, opremljanje z grafiko ali animacijo, glasbena oprema in sinhronizacija videa. V postprodukciji se oblikuje video na podlagi scenarija in posnetega materiala, lahko se naredi tudi več različic in vsako testira pri občinstvu. Možnosti je zares ogromno!

Video montaža

Montaža videa sledi scenariju. Obenem se lahko uporabi različne video efekte, barvno korekcijo, opremi z glasbo in spikerjem ter na koncu naredi različne video formate za različne medije.

Izdelava grafik za video

Grafična oprema video mora slediti celostni grafični podobi podjetja ali blagovne znamke. Veliko videov se pogleda brez zvoka, zato včasih grafika npr. ključne besede odigrajo ključno vlogo pri ogledu videa.

Avdio snemanje spikerjev

V našem avdiu studiu posnamemo spikerje za video. Na voljo imamo profesionalne spikerje in tudi tujejezične spikerje.

2D grafična animacija

Danes skoraj ni več videa brez animirane grafike. Včasih je dovolj samo malo gibanja in video je bolj privlačen, ključne besede bolje vidne in pozornost gledalca na pravem mestu. Prav tako lahko z grafičnimi elementi prikažemo katerokoli okolje in gibanje, kar je še posebno pomembno pri razlaganju vsebin, ki bi jih sicer težko (drago) posneli.

3D animacija

Pri izdelkih, ki so po naravi bolj kompleksni ali pa opravljajo kompleksne funkcije si s 3D animacijo razložimo kako izdelek deluje. S 3D animacijo si lahko olajšamo produkcijo povsod tam, kjer bi bilo snemanje nemogoče ali zelo drago.

Sinhronizacija

Ko imamo posnetek spikerja, ga sinhroniziramo z videom, še prej pa ga tonski mojster obdela, da dosežemo televizijske ali spletne standarde avdio posnetka.

Glasbena oprema videa

Na področju glasbene opreme videa sodelujemo z različnimi slovenskimi avtorji, ki so specializirani za pisanje filmske glasbe. Prav tako pa nam je na voljo zelo obsežna avdio knjižnica že pripravljene glasbe primerne za vsak tip videa.

Kakšen video potrebujete?

Promocijski video

Predstavite svojo blagovno znamko, izdelke ali storitev, pritegnite gledalca in generirajte prodajo.
  • YouTube oglasi
  • Predstavitev podjetja / dejavnosti
  • Predstavitev turistične regije / znamenitosti
  • Sejemski video
  • Produktni video
  • Animacije
  • Video intervjuji
Podrobneje   

Video za vsebinski marketing

Vsebinski video pelje kupca čez vse faze nakupa, od prvega stika do končne odločitve.
  • How to video / Kako narediti
  • Webinar videos
  • Video zadovoljnih strank (testimonial video)
  • Video študija primera (video case study)
  • Video za opogumljanje potencialnih strank
  • FAQ video
  • Inštrukcijski video
Podrobneje   

Prodajni video

Prodajni video vodi do prodaje in novih strank. Cilj je več strank in boljša konverzija.
  • Predstavitev dejavnosti
  • Video za utrjevanje blagovne znamke
  • Video z izjavami vaših strank
  • Demonstracijski video
  • Video nagovor
  • Point of Sale video - video predvajan v trgovini
  •  
Podrobneje   

Korporativni video

Pritegnite pozornost vaših strank in jih aktivno usmerjajte z korporativnim video.
  • Lansiranje novih izdelkov
  • Video z dogodka
  • TV oglasi
Podrobneje   

Izobraževalni video

Izobraževalni video pritegne občinstvo in mu prenese vaša sporočila / nova znanja.
  • Demonstracijski video
  • Screencast video
  • Animacije - explainer video
Podrobneje   

Animirani video

Možnosti animacij so neskončne. Vse kar je prekompleksno da bi posneli, lahko animiramo.
  • 2D in 3D video animacije
  • Animirani explainer video
  • TV in spletni oglasi
Podrobneje   

Prenosi v živo - streaming

Organizirate dogodek in želite, da bi ga videlo čimveč ljudi? Vaš dogodek lahko posnamemo z eno ali več kamerami hkrati. Na prizorišču dogodka mešamo sliko iz več kamer (režija) in na spletni strežnik oddajamo končno sliko (video).

Podrobneje