YouTube je drugi največji spletni iskalnik na svetu, četudi išče samo po vsebinah, ki so v okviru YouTuba. Prav zato se moramo posvetiti optimizaciji YouTube kanala in videov, ki smo jih nanj naložili.

In ko vas gledalec z iskano ključno besedo najde in pride na vaš YouTube kanal, morate poskrbeti, da se bo tam najdel to kar išče.

Kako poskrbeti, da potencialni kupec najde vaš YouTube kanal?

YouTube za vsak video ve kolikokrat so ga ljudje videli, kolikokrat je bil deljen in kako je bil ocenjen. Vse te informacije zbira na vašem YouTube računu. Več faktorjev vpliva na rangiranje videa, to so lahko metapodatki videa, kako video vključuje in motivira gledalca, število ogledov in zunanje povezave na video.

Vaša optimizacija se ne konča, ko ljudje pridejo na vaš YouTube kanal. Z nekaj truda lahko povprečen YouTube kanal spremenite v uspešen prodajni kanal, ki ozavešča vaše gledalce, pridobiva nove kupce in osrečuje vaše obstoječe kupce.

Strukturiranost

Navigacija v kanalu je zelo pomembna, iskanje videa mora biti za vaše gledalce sila enostavno. Priporočamo segmentiranje video vsebin v playliste, ki so objavljene na prvi strani vašega kanala.

Privlačnost

YouTube je glede na svojo naravo predvsem vizualen medij, torej mora biti vse privlačno oblikovano! Predlagamo uporabo vseh vizualnih elementov, ki jih YouTube omogoča, to so: logotip kanala, uporabite ozadje, ki j v skladu z vašo celostno podobo in izberite privlačne slike za vsak video.

Doslednost

Vaš YouTube kanal mora dosledno in koherentno sporočati kaj in kako delate, kakšna je vaša zgodba. Naslovi videov in opisi morajo biti v skladu z vašo blagovno znamko in vsebino videov.

Vključevanje

Merilo kvalitete vašega YouTube kanala je kako vaša video vsebina vključuje in motivira vaše gledalce. To pomeni, da mora biti vsebina sveža in morate redno objavljati nove vsebine ter odgovorjati na morebitne komentarje ali vprašanja. Prav tako mora biti video vsebina visoko kvalitetna in pomembna za vaše gledalce. Pri tem je dobro da vaše gledalce obravnavate po ciljnih skupinah.

Prepričljivost

Namen YouTube kanala ni samo ogled videa, ampak predvsem nadaljnje akcije gledalcev po ogledu videa. Tako jim lahko sledite kakšne so njihove reakcije ob gledanju. Ko govorimo o reakcijah gledalcev, pomislimo predvsem na tako imenovane CTA (calls to action) in povezave z vašega videa na pomembne vsebine na vaši spletni strani, ki vodijo gledalca po nakupnem lijaku. Prav tako vključite na vstopni strani YouTube kanala vse povezave na vašo spletno stran ali strani vaših družbenih omrežij.